FÖRBANNAD!

hejsan :) sitter och kollar på ''morden i midsomer'' hehe, idag har ja vart på bio med linnea,jullan, oliver och simon :) vi såg draktränaren. den va väl rätt bra men lite för läskig för småbarnen. men men. alltså jag är så jävla förbannad! min förra låssaspappa som ja bodde med i tio år har en dotter. hon har alltid vart som en lillasyster för mig. och nu idag så sitter och hemma ensam och han är ute på fest. och ja smsa han och fråga om ja fick gå dit och göra henne sällskap. men han svara inte. så sanna ringde honom. och till henne sa han att det var olämpligt att jag gick dit. och då undrar jag varför i helvete då!?? han är ju inte ens hemma och vem vet om hans än kommer hem! ska hon bara sitta där och ruttna då eller!? blir så jävla sur! hatar honom. äckligare gubbe finns fan inte!
aa de va allt ja hade och säga... ikväll blir det hemmakväll. kolla film :P nu ska ja ta och äta lite chips! måste tänka på annat för är så jävla arg just nu!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0