Börja blogga?

Hejsan, hmm sitter och funderar på om ja ska börja blogga igen. haha såg nyss att de va snart ett år sen ja skrev här. men kanske bättre att sitta och skriva här än på facebook. som börjar suga snopp.... jaa, igår så hade ja tjejmiddag. för ja fyllde år i torsdags :p haha det var riktigt jävla kul faktist. först en trevlig middag med några flickor sen kom pojkarna och chillade ;) tyvärr kan ja inte lägga in några bilder för någon JÄVLA IDIOT som snodde min polares kamera såå. och det var bara hon som tog bilderna! menmen somnade typ fyra med min underbara vän Malin xD idag så åt vi middag sen åkte ja med malin till hennes träning. eller ja följde bara med till stationen och åkte hem igen. men träffa på ett jävla cp i bromma. han sa att han skulle sparka ner oss på spåret och börja jaga oss. riktigt läskigt! men väktarna kom och typ tog honom höhöhööh =) nu måste jag plugga för ligger efter som FAN i skolan :)  får se om ja fortsätter att skriva. pözz

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker att det låter som en fin fin ide att börja blogga igen Linda :D

2010-04-18 @ 20:16:10
URL: http://ceterum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ååh vad söt du är! Börjar typ gråta :( Seriöst.. Min lill plutt hahah :D Är också glad att jag träffat dig! Du är underbar och one of a kind, there is no one like u! <3 Bebis, älskar dig <3<3<3<3 Tack för en underbar lördag! PUUUUUSS!

2010-04-19 @ 06:59:08
URL: http://ceterum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0