oturs dag eller vaddå?



Hejsan, idag har varit min oturs dag känns det som. asso aa. först vakna ja imorse med värsta tomatfejjset.brände mej igår när vi sola. sen gick ja till skolan....i skolan var det en kille som klämde mina fingrar i den dörr. sedan blev den lite bättre för en gamal lärare kom dit och hälsa på, Christian. haha var tvungen att prata med honom. om ett steg. sen när vi slutat...då började helvetet igen. först så gick ja och micha till spånga. för att ta 112 till lidl.. vi satte och på bussen och åkte. när vi kom till lidl hade de såklart inte det ja ville ha ! men köpte en påse nötter...sedan tvingade ja micha att gå tillbaka till spånga eftersom ja skulle hinna med 14.31 bussen 117 mot brommaplan för ja skulle möta mamma. så satt hon där och vänta med mej....när bussen kom så gick ja på. satte mej. sen skulle ja ta upp ett tuggummi. men såklart låg den öppna nötpåsen i samma ficka och den ramla ut!!!! och alla nötter åkte ut över hela bussen. asso alla vände sig om och kolla på mig...sjuuukt pinsamt. men de va ju inte det värsta...när bussen åkte så insåg ja att ja satt på fel buss! satt på 112 igen! asso fyfan. så gick av stationen efter och ringde mamma. medans ja väntade på att hon skulle hämta mig så stod jag utanför shellmacken...och så stannar en vit skåpbil precis bervid mig. HAHA killen i bilen gjorde min dag bättre :P haha tur det. annars hade ja fan gått och gömt mig :P sen kom mamma, och vi åkte och hämtade oliver och simon på dagis :) lämnade de hos jessi sen åkte vi till coop :) handlade mat och nu är vi hemma.

detta blev det till middag . Chili con carne med sallad och bröd...

nu blire efterrätt :D smulpaj med smak av sommarbär ;)
Hörs sen;)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0