Yeeeeeeeeeah

hahaa har sjuuuukt jäkla tråkigt just nu :P eller sitter och chattar med linnea :) och hon är rätt rolig ;) borde egentligen sova men orkar inte, eller rättare sagt. är inte trött :P sov som fan inatt =D
har just packat lite, flyttar så fort den nya lägenheten är målad! lääängtar . pallar inte bo här mer :P för er som inte vet så ska min morsa och låssasfarsa separera....
mitt rum är rätt tomt, har packat ner alla småsaker, och har mest småsaker i mitt rum :)

en grejj ja inte förstår :P de är varför jag har en mobil? visst skulle typ inte klara mig utan den. eller nu skulle ja de. ingen smsar med mej längre :( innan tellen gick sönder kunde ja inte vara utan min mobil en sekund...låter lite patetisk kanske och 'no lifer'' asso men aa :P sån va jag... men nu har ja den för att ringa mamma typ xD galet tråkigt...

hahahaha ska till kyrkan igen på onsdag med linnea :D och innan det ska vi äta på krogen!!! fyffaaaaan va ja längtar. så jävla länge sen ja va där. saknar alla vi praoa med, och allt vi fick göra ! speciellt när vi fick rulla fisk xD hahaha usch fy fan :D och när vi träffa räkan, jocke och robin :p han som bara åt hamburgare! varje dag ;)<3 de va riktigt kul att jobba med linnea :) kommer tyvärr inte på vad någon av de heter....tänker bara på namnet metti xD linnea du vet vem ja menar xD usch :P

aja, nu ska jag spela spindelharpan xD

 Malin vet vems hus det här är ;) Gammalt minne (a)<3

PussHej

Kommentarer
Postat av: bäästa malin

hahahahahahhah :D

2009-01-20 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0