Film

tjena ;) hehe har inte bloggat under helgen för orkade inte igår när ja kom hem xD :P
i fredags gjorde jag och älskling inte så mycket, kolla let's dance :P eller haha ja gjorde..Älskling tyckte de va tråkigt så han gick och laga middag till oss :D <3 så himla gullig han är ! för han tog upp maten till sitt rum så jag kunde kolla klart på let's dance :D
hejar på laila bagge så alla vet ;)
efter det så spela vi tv-spel (a) typ fett länge xD :P och efter det ville jag gå ut och promenera...men älsk ville typ inte men gjorde det iallafall eftersom han e så jääävla underbar =)
sen när vi kom in igen så sov vi typ <3

sen när ja kom hem igår så kolla ja film med mamma och sanna:P ''P.s I Love You''  & '' Hulk''  båda va rätt bra :)
sen somna jag vid typ halv elva xD

idag har jag vart på LekLandet i bromma med oliver och simon :P rätt så tråkigt :)
sen när ja kom hem kolla jag och mamma på ''Kung Fu Panda'' xD inte speciellt rolig... xD<3

Nu sitter jag och pratar med Malin, hon berättade nyss världens pinsammaste grejj xD haha!
men ska vara lite social med henne nu :)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0