Solarium

hejsan allihopa =D idag är ja på skitbra humör :D vettefan varför, men men de är väl bra (?)
aja, idag har jag haft en tråkdag i skolan xD haft test till nationella prov i svenska. läsförståelse, och en uppsats...usch :)

Efter skolan åkte ja hem till Linnea, där kolla vi en film vi fick av Metti :D men den va sjuuuukt tråkig/dålig :P fatta ingenting. sen vi typ halv fem drog jag till brommaplan och mötte mamma :P åkte hem och åt middag :)

Efter middagen träffa ja Malin, vi åkte och sola solarium i odenplan :) och de va så jävla kuul :P haha ni som har solat solarium förut vet nog vad jag menar..de finns ju en typ sprejsak som man tvättar solariumet med innan man använder det? iallafall, malin skulle spruta på lite sånt medel i sin solariumbox xD och när hon släppte handtaget så sluta den inte att spruta...men de märkte inte Malin förns ja börja asgarva :P plus att det tog ett tag innan malin fick stopp på den..så henner solarium var nerdränkt med medlet xD hon fick torka rätt länge:) grymt kul om ni hade vart där ;)<3

juste...för några dagar sen var jag med Micha i spånga station. och då såg jag asso seriöst världens roligaste sak. jag har inte haft en sån garvattack på aslänge xD
det var ett par typ 35+ utlänningar. :P och båda hade likadana mössor...svart mössa med röd text...och den röda texten löd ''Britney Spears'' ...hahha, visst iofs de kanske var fans till henne, men de va det absolut roligaste jag sett på länge ;) så håll utkik. du kanske oxå ser de någon dag xD<3

jaja, nu ska jag sova =) sov inte så mycket inatt...hehe sov hos andreas ;) vi kolla på massa film och spela tv-spel, grymt kul :) <3

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0