nu har skolan börjat igen :(

hejsan ;) hmm kan väl först berätta va ja gjorde igår ;) haha var på bio med älskling<3 vi kolla ''Yes Man'' haha den va väl okej :P efter det åt jag mat , andreas ville inte äta :P haha sen åkte vi hem...när jag kom hem kolla jag typ DW med mamma :P säsong 2 ;)

ehm idag vaknade ja halv åtta av att mamma kom in och sa : LINDA!!! du har upprop idag klockan 10..
då tänkte ja såklart ''¨ååååhhhhh neeeeej''   men mot min vilja så gick jag upp..fixa mej.
sen åkte till skolan. vi sluta kvart över tio -.-'
jag och Micha åkte in till stan, försökte hitta på något, men de lyckades inte så bra :P men så tog vi pendeln till barkarby, ja ville ha godis :) haha på pendeln mötte vi Markus :D taha, han var väldigt trött ;) vilket han typ alltid e men men xD

efter vi handlat godis åkte vi hem till Kalle, va där ett tag, sen kom Wille och Christoffer dit xD Kalle spela bara tibia typ så efter ett tag drog vi hem xD de skulle ändå till willys och handla mat xD <3
Tog 116 med micha...för hon skulle till August :P haha väldigt lång omväg för mej asso(A) men kom hem för typ en halvtimme sen, när ja kom hem var jag tvungen att göra pankakssmet...och de gick ju bra -.-'´(Not) haha, de blev klumpar i hela skiten xD<3 så duktig är ja ;)

sitter nu och tjockar i mej choklad precis innan vi ska äta (a) sååå smart ja är, men ja e tjockis så orkar maten oxå :) (är inte spec. tjock, äter bara mycket =D )

jaja mamma ropar att ja ska duka xD

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0