Hostattack!

Tjenixen :D har inte skrivit på ett tag, men det är bara för att jag flyttar ju snart xD så har fullt upp med att fixa och plugg så har inte hunnit....men nu har ja lite tid över :)
Söndag
hmm då åkte jag till andreas :) sov där, vi gjorde inte mycket :P åt middag :) sen drog iväg och köpte godis (a) sen sov  vi typ :P
Måndag
dagen började med en smäll av min underbara pojkvän som inte såg något i mörkret när han skulle väcka mej :P <3 det gjorde inte ont men ovanligt sätt att vakna på ;) iallafall för mej....
sedan åt vi frukost :) och gick till bussen. i brommaplan skildes våra vägar :( jag tog 117, och där mötte ja linnea :) haha vi tar nästan alltid bussen tillsammans när ja sover hos älskling :) eller haha, tar fan alltid bussen tillsammans iallafall, både 117 & 118 :D
efter skolan så åkte jag hem för att fixa med mina datorer :) vi typ fyra somnade jag....och vaknade halv sex av att mamma ringde mej xD åt mat...fixa klart med datan och somnade xD :P
Idag
imorse skulle ja ta bussen till spånga för att sedan ta 117 med micha till Spånga Folkan ;) där skulle vi se en film med skolan ''Schindler's list'' jag tyckte inte att den var någon bra, men micha och linnea gjorde de :P
efter det fick vi macka och apelsin jucie och fick gå hem :) sluta tolv :D
då tog jag,micha&linnea en tripp först till brommaplan, sedan stan, sedan spånga station och sedan hem till linnea :D vid ungefär kvart över två kom mamma och hämta mej ;) för vi skulle hämta oliver och simon på dagis ;)
hände en liten rolig grejj när vi hämta de...:p mamma hämta oliver och jag gick för att hämta simon... och dagisfröken trodde jag var simons mamma först xD haha :) hon tyckte jag och min syrra var så lika :P
efter vi lämnat de åkte jag, mamma & wille och åt mat på mirella xD haha och dit går jag nog aldrig igen...xD
beställde kebabtallrik med bara vit sås....men fick båda, men orka inte säga till...men så kom han som jobba där och ba : shiit, du skulle väl bara ha vit sås? :O jag kan fixa det åt dig....      ja ba: nej men fan de är lugnt...
sen så fick ja äkta hostattacken för ja satte i halsen xD blev typ helt röd...och han som jobba där kolla på mig, och då sa min mamma till honom (på skämt) '' ääsch det är lugnt, de är bara den röda såsens fel''
snacka om piiiiinsamt xD :) ojojoj, och det som var mitt favoritställe :P
Jaja, nu måste ja fortsätta föra över filer från den här datan till den bärbara....

Imorrn ska ja först till ungdomsmottagningen....sen till ekerö med linnea :) och sedan sova hos älskling, så bloggar imorrn :D

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0