hos linnea :p

hejsan, sitter  hemma hos linnea nu :) väntar på att andreas ska smsa xD
en av mina lärares bil blev sönderslagen ida  :O så alla fick sitta i sina klassrum sista timmen ...stackars Hans asso :(

hahahaha linnea är riktigt rolig asso :) vi hade precis köpt korv och cola xD så säger linnea till mej - linda, kan ja få stoppa min cola i din väska?         haha ja ba - men du har ju en egen?     hon ba - men ja sa, får jag stoppa min cola i din väska!?        ja ba - men du har ju en egen väska! hahahahaha.....   de va kul fan =)

linnea är och duschar...sitter i hennes rum, fett pinsamt :p nu kommer hennes pappa hem, och här sitter jag helt själv xD
xD

Men ska kila nuuu, hoppas att älskling smsar snart :P

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0