Enhörna -.-'

tja :D haha kom nyss hem från syrran. igår var ja ju som sagt med malin och linnea :) vi visste typ inte va vi skulle göra men åkte till södertälje...där träffa vi kenny, andreas, danne & johanna :P så klantiga som vi e åkte vi självklart hem till kenny i enhörna...och missa sista bussen därifrån hem! ja fick typ damp...och sen dog mitt batteri, och malins...och ja va ju tvungen att ringa min syrra xD men det löste sig. det kom en Ej i Trafik buss och ja sprang ut i vägen och ställde mej och vifta som en galning xD och bussen stanna så fick vi åka med (jag,malin,linnea&andreas)
sen tog vi pendeln till t-centralen oh mötte min syrra typ :PxD sen åkte vi hem...
Klockan 10 imorse vaknade jag av någon som petade på mej :) (linnea) hihih, skulle gentligen följt med henne på öppet hus (Sry för att ja inte gjorde de) men malin låg och sov. kunde inte lämna min syrras lägenhet utan båda xD
så vid 11 drog linnea....malin fixa sig och vi åkte in till stan och shoppa :)
Som vanligt hitta malin typ ingenting xD hahahaha men ja gjorde :) lite småsaker ;) sen följde jag med henne till årstaberg & där träffa vi andreas,kenny & chris xD och efter 3 sekunder typ tog de tre + malin pendeln till södertälje xD så ja åkte hem...:p fast stannade i vällingby och köpte underkläder :D hihihi <3

Imorrn blir det först repris av let's dance, för ja missa det i fredags ! galet asso. sen blir det älskling! saknar honom ! <3
nu ska ja typ städa mitt rum (ser förjävligt ut)  och sen duscha... ;)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0