Äntligen hemma!!!

tjaa :D haha nu vettefan vart ja ska börja asso :P ehm...först på nyår så hände inte mycket...jag och Malin träffa andreas, anders & pontus och hans polare :P hehe sen satt vi typ hemma hela kvällen...vill inte gå in på vad som mer hände..för det var tydligen mitt fel =/ well well...
i fredags åkte vi till finland...de va rätt kul på båten faktist :) jag och min syrra dansade typ hela kvällen :D haha vid två eller tre (?) så gick vi och la oss, men vi skulle upp sex så vi sov väldigt lite...på morgonen åkte vi och checka in på hotellet...sen åt vi frukost på donken :D haha det är mycket godare donken i sverige  ;) efter det åkte vi tebax till hotellet och fixa oss...sen till begravningen. Fan va jobbigt det va. börja ju såklart gråta =/ men men,
imorse gick vi upp och åkte te båten..sen bar det av hem ;) hehe, på båten var vi med på musikfrågetvälingen ...haha jag jessi stoffe frippe och wille vann allihopa ;) (eftersom vi skrev av varandra) haha men iaf.. så de fick lotta en av oss, och det blev stoffe xD

jaja jag har inte haft världens kul, hoppas ni har haft det :P
nu ska jag ta och packa upp, och soooooova! har inte sovit någonting typ =/ & kanske snacka med min pojkvän i tellen! saknar honom galet mycket.....måste ringa malin oxå xD
lite bilder kanske kommer upp sen...

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0