träffa laila bagge idag :O:O:O

hejsan :D har inte fått mitt internet än men snor mammas mobila bredband :D
först innan jag skriver allt som hänt så vill jag bara säga : KAJSA jag skriver vad fan jag vill!!

sry för det där, men ja får faktist skriva vad ja vill...det är min blogg :P
jaja asso idag har ja aldrig varit så stum ! åkte med micha till täby för att gå på öppet hus på Åva gymnasium...rätt roliga lärare där :p sen påvägen tillbaka tar vi vägen genom täby centrum och vem sitter inte där och äter med sin son?? jooo laila bagge..asso ja gillar henne grymt mycket och hejjar såklart på henne i let's dance :D
blev så himla chockad, tycker det är fett ballt att ja träffat henne :D tog tillochmed en bild på oss tillsammans (a)
va inte snyggast idag...menmen :P
de första hon sa när ja ställde mig breve henne va: hahaha du är ju längre än mej xD
asso ja fattar typ fortfarande inte att ja träffat henne xD jaja ja gillar henne sjukt mycket iallfall :D

asso hhaha det var en rätt så bra skolan..fast de skröt väldigt mycket om hur bra lärare de hade och massa skit. det blev lite irriterande att lyssna på. Den ena rektorn (de har fyra) han va väldigt rolig. sa att när man börjar på gymnasiet så kanske man kommer hitta sin första kärlek eller att man separerar första gången!? haha :P sen så gjorde han roliga miner....dit ska jag nog söka långt ner på listan.

i måndags va jag på bio med malin :D vi kollade på ''i taket lyser stjärnora'' den va faktist bra :) förutom att ja va fett nära på att börja gråta =/ en av tjejerna i filmen hade en mamma som dog i cancer...vilket min pappa oxå gjorde :p så de blev lite jobbigt....

i tisdags skulle ja ha hämtat oliver och simon på dagis....men simon hade kräks hela den dagen så mamma ville inte hämta de för att få deras basiller... =/
men tråkade inte för det.... åkte hem till Kia med Linnea & Oskar :D vi satt typ bara och spela tv-spel (a)

i onsdags var ja först i skolan :P sen fikade jag med linnea :D sen efter åkte jag, micha och linnea till vällingby ;) först gick vi till h&m micha handla smink, sen till banken ...där ja tog ut pengar (a) vid halv fyra drog linnea till ung :P va med micha en liten stund. träffa jeanette :D sen drog de till kyrkan och linnea kom tillbaka från ung...
då träffa vi min brorsa Stoffe som kom till vällingby för ett par skor...xD skitsnygga(a) sen tog ja och han tunnelbanan hem till honom och linnea åkte hem <3
vid fem mötte jag mamma vid söderhallarna....vi åt middag där :D tacos ;)
efter det åkte vi till Didaktus i liljeholmen på öppet hus :D det var en riktigt bra skola, vill börja där....inte jensen längre :P
kommer ta didaktus som första sen jensen.....
efter det åkte jag hem till älskling och soov :D vi kollade även på en film ''the pagemaster''
Fik med linnea....
vår påbörjade bro...

i tisdags tror jag började vi även att bygga våran bro av glasspinnar...:P en uppift i tekniken.
vi började limma fint och var noga....sen orka ingen av oss så vi ba limma massa och allt blev kladdigt och såxD


nu ska ja ta och duscha :D bloggar kanske sen...
imorrn så kommer älskling hem till mig :D<3 hihi

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0