sluta klaga på andra när du inte är perfekt själv! :)


hejsan :D har fortfarande inte fått internet :( så får sno morsans....väldigt segt..men överlever :P
det finns en tjej...som heter kajsa :) hon e lite rolig asso...för hon säger att ja är patetisk som klagar på andra när hon själv klagar på mig!? :P det fattar ja inte riktigt...jaja :P hon kan ju roa sitt liv med det :P får bara hoppas att hon slutar klaga på mig tills hon är perfekt själv ;)
visst, ja har mina brister .... =/ men haha, ska hon behöva lägga sig i det? det tycker inte ja iallafall...va tycker du?

igår kom älskling hiiit :D vi hade det sjuuukt mysigt ;) vi var ensamma hemma (a) först gick vi till coop och handlade mat. när vi kom hem så lagade vi maten...de kändes som om vi hade flyttat ihop (a) :P längtar tills den dagen kommer...
sen kollade vi Let's Dance :) rösta såklart på Laila :D haha asso ja vet inte varför men ja tycker hon är så jävla bra.
efter det så la vi oss i min säng och kollade på '' you don't mess with the Zohan'' . Älskling hade inte sett den (A)
jag somnade innan den va slut...va så himla trött :O
imorse gick vi upp, spela ''vem där''. jag vann(a) 5-3 hihh :) efter det åt vi frukost. sen va älsk tvungen att åka hem :'( bara för ja och mamma skulle upp te centrum och handla lite grejjer :P har grymt mycket ljus i mitt rum nu xD

när vi kom hem igen kollade vi DW säsong 2....åt middag och nu sitter jag här :P
snart ska vi kolla på Melodifestivalen :P hoppas det är bra artister så det är värt att kolla på

nu tänkte ja lukta på kudden älskling sov på inatt & sen kolla tv :P
hare bra ;)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0