Trött

God morgon! idag försov jag mej så jag inte hann äta frukost! så fick köpa en youghurt på pressbyrån!
sitter i skolan nu, har egentligen bg men bloggar istället.
Hmm igår, jo :P jag åkte hem till Andreas (a) först lagade vi mat, köttbullar och pasta :)
Jag åt sex mandariner när jag va hemma hos Andreas, så igår åt jag 14 mandariner :O men de är så jävla gott =D
Efter det skulle vi plugga....hmm de gick inge vidare xD jag visste inte vad jag skulle läsa för sidor, så när jag inte pluggade kunde inte Andreas plugga heller ;)

Vi kollade 2½ men :P myste lite :) hihih, sen vid nio åkte jag hem, mådde inge bra =/
Sen när jag kom hem gick jag och la mej direkt, va så sjuuukt trött, vilket jag är fortfarande....

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske skulle träffa Andreas en stund, för de var något han sa som skulle vara typ annorlunda på honom idag, om jag minns rätt xD

Men nu ska jag kila iväg ;)

PussHej

Kommentarer
Postat av: karina

hahaha linda fett söt Header :D , <33

2008-11-26 @ 16:30:17
URL: http://karinaruzijeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0