Tjockis dag =)

Hejsan :) imorse orkade jag nästan inte kliva upp för jag va så trött xD kunde inte somna igår xD
idag i skolan...hmmm har inte hänt så mycket :P Åt Åtta mandariner ida :O haha ;) de är ju asgott fan :D

 
Jag drack & åt : två oboy, en päronsmakis och åtta stycken mandariner :)


Såhär ser en lektion ut hos oss typ, vi är i Arenan ;)

Hehe, vi satt och kollade i våran religion bok vi fick ida, och Linnea hitta en jätterolig bild på en nakentupp!? shiiet, var bara tvungen att ta kort på den :) så fuuuul (a)

Nakentupp - klarar värme bra

Hehe nu ska jag till Andreas :) <3 vi ska plugga! har en religion läxa jag måste göra :(
tihi, men man kan ju förena nytta med nöje ;)

Ska gå till tunnelbanan om 20 minuter, så måste fixa mej lite nu ;) bloggar kanske ikväll :P

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0