Slappdag :)

Hejsan ;) kom nyss hem :P i skolan vare bara plugg plugg plugg :P hade prov i musik som inte gick speciellt bra =/ kunde ingenting, men men :P efter skolan åkte jag och Linnea hem till Oden, va där ett tag :P
sen så typ åkte jag till bromma och åt med Malin och Linnea, sen drog jag och Malin hem till henne, och jag gosade med hennes så sjuuuukt gulliga kattunge! asso jag blev fan kär, tänkte ta med den hem (a)
Har bara vart en slappdag typ :P
Elr juste. haha träffade Jehon på bussen påväg till Malin, och han skulle till Esmat, så jag och Malin drog dit en pyttisstund, typ boring och vara där :S xD men men :)
Saknar Andreas typ asmkt, hatar att vara ifrån honom :( <3 hoppas ja får träffa honom snart ;)


Malins katt :D


Hade tråkigt :) men visst ritar jag fint (a) ?


Detta blev det till lunch, för skolmaten var äcklig : 2 päron smakisar,
en oboy, en hel ostmacka och 6 mandariner :)
Jag blev rätt mätt :)


hihi men ska duscha nu, men ni får hare så bra :P

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0