Kom nyss hem

hejsan :) haha oj oj oj, kom nyss hem från än väldigt bra helg :)
hmm, vart ska ja börja? I fredags så drog jag och Linnea hem te henne och kolla film '' never back down'' tror jag att den hette(a) tihi, när vi kollat klart den så gjorde vi oss i ordning lite;)  när vi var klara åkte vi till brommaplan för att äta(a) sedan skulle vi vidare te ekerö <3 Andreas skulle ju spela på Rock Café på ekerö, och jag hade typ ingen aning om vart de låg, så när vi kom te ekerö träffade vi Isse och Andreas :P vi gick sedan tsm te kyrkan där det skulle va. de var massa folk som spela gitarr och sjöng, och tillslut så var det Älsklings tur <3 (andreas asso) Han sjunger så himla bra, tycker iaf ja! <3 Han sjöng en låt han skrivit om mej (till mej)! blev glad när jag hörde han sjunga den :) värmde i hela kroppen!
när han hade sjungit klart så sa vi hej då te alla och gick hem till honom =) hmm...kmr inte ihåg om vi kolla någon film när vi kom hem...:S tror vi myste lite sen somna (a)
Vi vaknade sedan klockan halv två på Lördagen, jag drog iväg ett par timmar, skulle följa med Malin&Linnea te vällingby, fast Linnea skulle typ hem =/ men men :) när vi handlat klart (bara jag som handlade gottis te kvällen) så kom Malins pappa och skjutsade oss te ekerö :) jag drog hem te Andreas igen hihi :) åt god mat! Mormors kyckling elr va de nu var för ngt (a) men de gör ALLTID god mat hemma hos dem =) aa iaf, när vi ätit klart efterätt och så, så gick vi upp och kolla på film! haha först kollade vi på ''Fucking Åmål'', hade faktist inte sett den förns då :O iaf, sen så kollade vi på ''21'' riktigt bra, tyckte jag iaf :) när vi kollat klart på den var klockan typ halv ett, om jag inte minns fel (a)
Andreas frågar mej om jag vill bada? haha såklart jag vill svarade jag :) så försvann han...
efter typ en kvart sa han att jag skulle komma, vi gick in i badrummet, och shiiit, jag blev så himla glad :) han hade gjort det fett mysigt, tända ljus typ överallt! sjuuukt gulligt! <333
efter det sköna badet gick vi och la oss, men ingen av oss var speciellt trött, så vi kollade på ''Hipp Hipp Hora''
Sen somnade vi (a)<3

Idag Söndag....vi vaknade runt ett, vi klädde på oss och gick ut och lekte i snön! haha de va roligt :) fast kallt som satan, vi spelade lite fotboll oxå, sen börja ja må dåligt och shiit, så vi gick in :)
Vid 3 drog jag hem, eller inte hem, skulle te min syrra som bor i Hammarby Sjöstad, fint område faktist ;)
Hon har två underbara barn som är 3½ & 1½ :) kan lägga upp bilder på de ;)

Lite bilder ;)

Dejt
Killen som bjöd mej och Linnea på bio i Fredags xD


Jag och Älskling i fredags(a) <3  (isse som tog denna bild)


Min syrras barn =D Oliver är den stora :) Simon den lilla :P<3



Hihi, har nt mycket mer att skriva, sååå ni får hare så bra :)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0