Igår!

Tjaa ;) hahaha nu har jag äntligen tid till för att skriva här ;)
Igår
Efter skolan åkte jag och linnea till kista!
 hon köpte dessa skor ;)<3

Efter det åkte vi till spånga, vi gick in i någon affär som finns där och i skyltfönstret var det massa söta gubbar :

 Så söööta, tycker iallafall jag (a)

haha efter det åkte jag till brommaplan och träffade Malin, vi åkte sedan hem till mej och åt :)
Efter det gick vi ut, lixxom palla sitta hemma ;) haha vi va ute med några ett tag, sen skulle vi träffa en polare som heter Omar xD och medans vi väntade på honom gick vi in i lite affärer och kollade runt :P

 hihih ;)<3

Sen skulle vi typ hem, så åkte med Malin te bromma och sen åkte jag hem !
Kollade Desperate Housewife med mamma sen somnade jag! ;)

PussHej

Kommentarer
Postat av: Minnali

Var kommer mössan från? :)

2008-11-30 @ 21:24:00
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: haha ehm wedins i Vällingby ;)<3

2008-12-02 @ 17:47:16
URL: http://lillmusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0