I Helgen...

Hejsaan, tänkte berätta va ja gjort i helgen ;) hahah i fredags efter skolan åkte jag och två polare te gymnaisemässan =D de va fett kul, jag träffade två killar ja nt träffat på aslänge! de va riktigt kul att se dem <3
Efter de åkte jag och Malin te Södertälje, hihih de är där våra killar bor :)
Hela kvällen kolla jag och Niklas på film ;) sedan sov vi typ xD jag hade lite svårt att sova för han snarkar (a) väldigt gulligt <3 hahha när vi vakna gick vi upp och åt frukost, sedan kom min mamma och hämtade mej :)
på kvällen tog ja de bara lugnt...;)
Idag (söndag) så har jag varit med min polare Andreas ;) han spelar gitarr och sjunger så jävla bra =D
haha och nu sitter jag här och skriver lite :P men nu ska ja dra, hihihi =)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0