Godis

Tja ;) haha sitter i skolan, har inte mycket att göra, slutar om typ en timme! vid klockan 3 ska jag och Linnea följa med våran lärare ner till idrottssalen och lära oss grundstegen till att bugga!
hahah vi ska ju hålla en lektion, och om inte vi kan bugga hur ska vi då kunna lära sexorna!? xD
efter det drar vi till Kista typ :)
HAHHAAH juste, vi hade en vikarie på våran engelska lektion idag! min lärare Sandra är gravid och slutar imorrn =( så ska ha Kalle framöver, lägger in en bild på honom sen :) (smygfota under lektionen)
haha men han var iallafall jätterolig, och jag tyckte han pratade engelska skitroligt :)
men men, han snacakr bättre än mje iallafalla ;)

haha ska ner till mitt skåp och hämta godis nuu ;)

Detta godis ska jag hämta  =D

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0