Äntligen fredag!

Hejsan :) skrev nyss inlägg om vad jag gjorde igår, så ska passa på att berätta vad jag gjort ida :)


Skolan har vart rätt kort, först hade vi So i en timme, och fick lukta på någon rökelse typ. :P
Efter det skulle vi ha svenska! shiit, visste inte va ja skulle göra, man skulle ha gjort ett tal om sin krönika man gjorde på svenksan för typ två veckor sen, men ja hade inte förberett mej, så idag var den lektionen de pinsammaste!
Man skulle berätta om något i 60 sekunder, och jag var ju tvungen att hitta på något fort, så ja sa typ : varför finns de sprit? visst de är gott, men cola är oxå gott.
sen hade jag inget mer att säga, och de där gick på max 10 sekunder :O
så jag stod där, tyckte de va skitpinsamt, men sen var minuten över, som tur va!
jobbig dag asso :P
En bild från svenskan <3

Ehm efter skolan, elr precis när jag slutade 13.30 skulle jag och Linnea lära oss att bugga! med våran idrottslärare ;) haha de gick fan rätt bra :) tycker iallafall jag :P

Sen vid halv  tre gick vi till bussen, mötte Micha, haha de tog bussen med mej :) och nu är jag hemma, ska bara va hemma ikväll! går nog och lägger mej tidigt, haha =)
 Skitkul att rita på Linneas skor =D

Juste, skulle ju lägga in en bild på våran engelska vikarie, Sandra slutade ida=(
 hon ska ju ha barn vilken dag som helst, tiih :)<3
 Våran vikarie Kalle xD


Hihi, men nu ska jag ta och städa mitt rum ;) ser förjävligt ut

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0