Pepparkaksbak

Tjena ;) är på lite bättre humör nu....Andreas är på kryssing just nu...orolig för att ngt ska hända =/ men men, jag oroar mej nog bara i onödan <3
jaja :P inge mer tråkprat om de :P  när jag kom hem till Andreas i lördags så spela vi råttfällan typ :P eller yatsy(?) kommer inte ihåg(a) hehe sen åt vi, lax med potatis :D skitgott<3 sen drog vi till ekerö c för ja skulle ha chips  :) såklart ;) sen när vi kom hem hade vi tänkt bada...men då hade typ hans brorsa använt allt varmvatten...eller haha de va inte riktigt så men orkar nt förklara ;) sen efter vi badat kolla vi typ film sen somna vi...
På morgonen...eller på dan :P klockan var ett typ vi gick upp. då åt vi frukost. sen spela tv-spel :P de va faktist riktigt kul (a) sen åkte jag till min syrra :P

haha där är det alltid en massa ståhej xD hennes barn e små knazungar ;) kommer inte riktgt ihåg vad jag gjorde när ja kom dit, men senare på kvällen när oliver & simon gått och lagt sig började jag och min syrra Jessi baka pepparkakor :D riktigt fina blev de ;) och goda...
spela lite guitar hero innan jag somna :P

Klockan halv åtta typ vaknade jag av två små busungar som sprang runt och härjade...men jag fortsatte sova till halv tio :D är fortfarande trött (a)
efter frukosten åkte min syrra & hennes kille iväg för att handla.. :P medans var ja barnvakt, simon sov, jag och oliver målade ;) eller mest oliver...jag fick städa medans han höll på, riktig gris e han :)

runt tre kom mamma, stoffe, sara & wille. vi skulle typ ha julklappsöppning xD (igen)
sen åt vi tacos & åkte hem :D

Här kommer lite bilder XD
   Ritar :)
   Pepparkakor :)
      Lite smått&gott :)

Jaja :) ihih, ska gå och dricka vatten nu xD

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0