Julavslutning

Tjenare, haha i fredags hade vi julavslutning :D asskööönt så man får sova :) hehe i fredags morse så hade varken jag eller Micha något smink på oss, så ja tänkte ta kort och lägga in Före & Efter.
när jag kollade på för&efter bilderna  i fredags så insåg ja vilken skillnad smink gör! det är inget jag tänker på om jag inte har det. eller någon polare. men de gör deet!
Före... Efter!
Före.... Efter!

Visserligen är Micha mycket sötare utan smink än vad jag är xD men men :)<3
Micha är alltid sööt :P

Igår (lördag) så åkte jag till Andreas för att sova... fick hans julklapp igår! Asso de var världens finaste halsband. har inte hunnit att ta kort på det än.. men kan göra det sen och lägga upp en bild!
De är den bästa julklappen jag någonsin fått! <3
Jag däremot.. som vanligt, hade typ ingen aning om vad jag skulle ge honom :O så efter mycket letande och lite fantasi så beställde jag en mugg te honom med denna bild på oss <3 det är en av de första bilderna vi tog tillsammans...=D<3
Andreas var 17 & jag 14...fett småå :)<3

hehe, ska ta och sova snart, har inte fått mycket sömn i helgen...var ute med Malin i fredags...vi kom hem vid tolv, lade oss inte förns två om inte senare. sen kl halv elva på morgonen kommer Malin in och väcker mej och säger att hon inte mår bra xD så jag går ner...spelar lite buzz., vi skulle egentligen åkt till stan men det blev tyvärr inte så...
när jag spelat buzz ett tag så undra jag vart Malin tagit vägen... jo då hade hon gått och lagt sig... -.-' så jag gick oxå och lade mej. men jag kunde inte sova, så smsa lite med Andreas...sen ropar Malin på mej xD hon vill att jag fixar en treo till henne. så går ner, äter frukost. fixar Malin en treo. sen spela ja ännu mer buzz xD det är fan kul :P när klockan var typ två fixade jag mej och gick hem till Andreas <3 låg och kollade på tv, var så jääävla trött. han spela cs....

Sedan plötsligt vaknade jag av att älskling fråga om jag sov xD heheh, sen gjorde vi inte mycket. kolla tv, somna inte förns...hmm. vet inte riktigt, typ två då oxå. eftersom Andreas ville att vi kolla klart en film. men jag somna xD
hehe, vakna sedan ett typ:P och åkte hem <3

så är rätt trött efter helgen xD

Ska gå och göra lite te nu...har typ ont i halsen :S lägger in bild på halsbandet ikväll ;) <3

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0